2017年3月21日星期二

Recolte CotoCoto 日式電飯煲 ~ 意式水海鮮配整個蕃茄飯 Aqua Pazza and Tomato Rice


好耐冇做整個蕃茄飯,記得那時出食譜的時候,每個人都試做過!今日煮返整個蕃茄飯,一樣咁好食,而且健康又高維他命C,上面加個意式蒸海鮮,一開鍋有飯又有餸,連爐都唔法開就有得食,啱哂下午一人午餐呀!~

2017年3月19日星期日

Recolte Healthy CotoCoto ~ 日式電飯煲 (開箱文附食譜)


呀女而家4個月了,再過多2個月就開始加固~咁啱萬寧推出換購Recolte CotoCoto電飯煲,啱哂呀女,遲啲煲飯仔粥仔呀女食,細細個唔會太佔位置,啱哂呀!!!

Healthy CotoCoto電飯煲是以美味和健康大前提,運用蒸氣加熱,充分帶出食物的味道,蒸煮熟鍋內的食物。這飯煲除了可以煮飯,還可以用來煲湯、蒸餸、煮粥仔,,仲有個Slow Cook 程式來炆餸,用途十分多!!

2017年3月18日星期六

Recolte日式小電鍋之炸~日式吉列芝士豬肉卷 Deep Fried Pork Roll



用Recolte小電鍋來炸嘢,簡直是慳油又方便!!今日用小電鍋炸豬柳卷,小鍋用少少油就得,火力好夠!試機,4分鐘開始出油紋,再上到160度油溫,用來炸嘢完全無難度~7分鐘更上到180-190度,真係唔可以睇小佢嘅🔥火力🔥
蒸、煮、煎、炸樣樣都試過,這小電鍋簡直是萬用鍋,而且細小輕巧,十分好用!👍大力推薦

2017年3月15日星期三

Recolte日式小電鍋之蒸~迷迭香蒸鵪鶉蛋 Steamed Rosemary Quail Eggs



用新入荷的Recolte小電鍋試了煎和煮的功能之後,來試蒸lor~~~~ 蒸什麼好?當然這鍋可以蒸蔬菜、蒸點心,一點也沒有問題!但想來點不一樣的,今次來蒸鵪鶉蛋,而且加入迷迭香一同蒸,加一點香氣更吸引!!


Recolte日式小電鍋之煮~忌廉白酒煮藍青口 Blue Mussels with White Wine


新入手的Recolte小電鍋十分好用,配合不同配件,可以做出蒸、煮、煎、炸的4個不同功能,小小一個鍋子就可以做到多功能,真係好睇又實用呀!今日試吓"煮",用來煮西餐一樣咁得!!!

2017年3月14日星期二

【開箱文】日本Recolte POT DUO esprit ~ 日本小電鍋(附食譜)



上星期在報紙上看到萬寧新推出Recolte小電器換購!!一見到就即刻心心眼,一共4款的Recolte小家電,有粉紅格仔三文治機、紅色Libre快煮壼、CotoCoto迷仔電飯煲和日式小電鍋esprit~~~ 其中的三文治機和快煮壼在上年10月已經開始在門市發售,令人興奮的是小電鍋和電飯煲仔,是在香港沒有出現過的!有錢也買不了!只好死死氣地加入儲印花的行列,一齊換購!

經過一番努力和一班朋友申出的友誼之手,終於夠數,帶了Recolte日式小電鍋和電飯煲仔返屋企啦!~~~~

2017年3月2日星期四

韓式拉芝甜辣單骨雞翼 Korean Chicken Wings Lava Cheese


大家都知韓國人愛芝士,只係那個韓式芝士拉骨,大大碟融化的芝士加韓式辣醬排骨,根本是芝士係主角,排骨是用來做伴菜的!

今晚做個邪惡拉芝升級版,拉芝單骨雞翼,一樣是韓式甜辣醬做法,加上大夫最愛的雞翼,一邊食一邊玩拉芝,食餐飯都可以玩一餐!