2017年12月12日星期二

蕃茄炆豬仔髀 Stewed Tomato Pork Shank



大夫喺波蘭返嚟啦!本來想同Natnat去接機點知大夫話歐洲冇啖好食,10日冇食過白飯好鬼慘(大夫係無飯不歡,與其接機不如煮餐好飯等返屋企!
豬仔髀可以在街市凍肉鋪買得到,而且好平,6隻豬仔髀30蚊就有!我鍾意炆豬仔髀,因為又平又好味,今次就用來整蕃茄豬仔髀,大夫次次都會清哂!!





材料:
  1. 豬仔髀............6隻
  2. 洋蔥............半個
  3. 紅蘿蔔............半條
  4. 蒜頭............2粒
  5. 罐頭蕃茄粒(diced tomato)............1罐
  6. 雞湯或清水............100mL
  7. 蕃茄膏............1湯匙
  8. 迷迭香(Rosemary)............1支(或乾迷迭香1湯匙)
  9. 月桂葉(Bay Leaf)………1塊
  10. 糖............1湯匙
  11. 鹽............1茶匙
  12. 黑胡椒碎............少許

做法:

1. 煮滾一鍋水,放入豬仔髀"飛水"3分鐘,用水洗乾淨雜質,瀝乾。洋蔥、紅蘿蔔和蒜頭切碎。



2. 在鍋內下少許橄欖油,加入洋、紅蘿蔔和蒜頭炒至洋蔥半透明。


3. 加入罐頭蕃茄粒和豬仔髀,加入雞湯至剛好蓋過豬仔髀的表面。


4. 加茄膏、迷迭香、月桂葉、糖、鹽和黑胡椒碎調味拌勻。


5. 加蓋大火煮滾,轉中小火慢慢炆豬仔髀1.5小時,或放入焗爐160度1.5小時,炆至肉腍便成。




小貼士:
  1. 豬仔髀可以街市普通凍肉鋪買得到。
  2. 除了蕃茄炆豬仔髀,用滷水炆豬仔髀也十分美味。
  3. 沒有新鮮迷迭香,可以用乾迷迭香代替。
  4. 罐頭蕃茄粒即是diced tomato,可以在普通超級市場買得到。不要和whole tomato和tomato sauce混淆,是切碎的diced tomato 喎!!!
  5. 加入茄膏可以令湯汁更濃郁更美味!

沒有留言:

發佈留言