2017年8月4日星期五

Recolte Home BBQ食譜~日式廣島燒餅 Japanese Fried Noodles Pancake


今晚冇煮飯,出動紅色軍艦做大鑊版~日式廣島燒餅😄

我同大夫都喜歡食廣島燒~廣島燒裡面夾着廣島炒麵,多了炒麵令燒餅味道更有層次,比大阪燒全部材料混在一起煎更好食!

自己喺屋企用Home BBQ整廣島燒好鬼易,2個人食哂成盤超滿足呀😚





材料:
  1. 豬腩肉片…………150g
  2. 雞蛋…………3隻
  3. 日式炒麵…………2個
  4. 椰菜…………1/2個
  5. 銀芽…………1大把
麵粉漿:
  1. 低筋麵粉…………50g
  2. 水…………150g
  3. 鹽…………少許
配料:
  1. 天婦羅脆粒和魷魚脆片…………適量
  2. 炒麵醬和蛋黃醬…………適量
  3. 蔥花和鰹魚碎…………適量

做法:

1. 椰菜切半,切去菜芯,斜切成絲。豬腩片切段。麵粉漿材料攪勻。銀芽摘去根部。





2. Home BBQ 開“2”度中火,下少許油,倒入打散的蛋液煎,加蓋1分鐘煎成蛋皮,用鑊鏟分成6份。

3. 不用呈鍋,加入2個日式炒麵餅,用筷子炒散,加入包裝內的炒麵汁,炒至上色,盛起備用。

4. 用廚房紙抹淨鍋面,下少許油,開“3”度大火炒香豬腩片。


5. 加入椰菜絲和銀芽同炒,在鍋中分成6份。



6. 加入天婦羅脆粒和魷魚脆脆,攪勻麵粉漿倒在椰菜絲上。轉“2”度中火,加蓋煮3分鐘。



7. 開蓋加入炒麵、放上蛋皮、塗上炒麵醬和蛋黃醬,撒上蔥花粒和鰹魚碎便成。





小貼士:

  1. 最近的日式廣島燒會加入魷魚脆脆,沒有的話可以不下。
  2. 日式炒麵中會附有炒麵醬汁,沒有的話可以用2湯匙炒麵醬加2湯匙水攪勻代替。
  3. 買不到日式炒麵可以用中式炒麵(或油麵)代替。
  4. 現在有好多現成大阪燒、廣島燒DIY包,一包有齊粉漿、燒餅醬、蛋黃醬等材料,不用自己逐件買,方便得多。

沒有留言:

發佈留言