2017年7月15日星期六

Recolte RUND Classic Oven 經典小焗爐(開箱文附食譜)


今日唔小心滑一滑,帶咗呢部小焗爐返家😆😆
對於屋企有個build-in焗爐的我嚟講,真係冇考慮過帶呢部小焗爐返家!無奈呢部小焗爐實在太靚啦,外型古典又可愛,而且賣$500蚊有找,就係咁我家有多一件R記小家電啦!


雖說屋企有部build-in焗爐,理論上唔需要呢部焗爐仔,但有時想焗塊多士做早餐,唔想開個大焗爐就為一塊包,好熱又浪費電,有部焗爐仔係方便好多嘅!~
(理據充足,唔買唔得lor~~~~)


言歸正傳,開箱先!!RUND Classic Oven小焗爐的配件唔多,就有小焗爐主機、層架、燒烤皮、托盤和跟機食譜。


主機有紅、藍和白色選擇,我就選了紅色,鍾意紅色夠Classic!!


除了跟機配機,可以放入一個17cm大的焗盤,用來做2人焗粉飯都有問題!



全機就得一個時間掣扭掣,等於開關掣,最長時間可以調15 分鐘,說明書建議若調教時間少過5分鐘,要先扭到6,才回調至5分鐘。


主機上下各有一條發熱線頗粗,所以好夠火力🔥



層架設計十分特別,它附有手提位在焗爐外,可以提起拉出層架,不怕燙傷!層架沿着爐內的路軌推入。


不過取出層架的時候,為安全起,原是建議先戴上隔熱手套才取出層架。
層架的手提位是用來拉出層架,不要用來提起整個焗爐呀!


主機下可以拉出底盤,方便清潔烘麵包時,跌落底的麵包碎。


跟機配件有2件,是燒烤板和托盤!
燒烤板12 x 12cm大,只有一半托盤大,預了用來一邊焗多士,一邊焗燒烤板上的食物。燒烤板是易潔塗層盤,可以用來做焗蛋餅等簡單料理。


托盤14 x 23cm大,有坑紋,不是易潔塗層,跟機食譜書見可以用來烤曲、蛋糕仔。

同其他Recolte產品一樣,會隨書附送食譜一本,內有37款食譜,可以用來做多士、焗粉飯、烘蛋、曲、布甸、法式多士、焗薯等等料理!






開箱第1爐~最簡單的焗多士加腸仔太陽蛋



材料:
  1. 厚麵包.............1塊
  2. 腸仔.............2條
  3. 雞蛋.............1隻
  4. 籚筍.............4-6條
  5. 車厘茄.............2粒
  6. 鹽和黑胡椒碎.............各少許
做法:

1. 在燒烤板上塗少許油,打入雞蛋,放上腸仔和籚筍,撒少許鹽和黑胡椒碎調味。

2. 把厚麵包和燒烤板並排放在層架上,烤5-6分鐘便成。




總括小焗爐的火力好夠,在官方facebook有補充溫度可上250度,衡溫在200度!用來焗短途食物很好,而且焗爐細細部,唔佔位置,好適合用來做快速早餐和將食物焗金黃等!~我諗這部小焗爐一定會成為我家的早餐神器!!哈哈!!!

沒有留言:

發佈留言