2014年5月30日星期五

法式紅酒燉牛肉 Boeuf Bourguignon


紅酒燉牛肉boeuf bourguignon是來自法國東部城鎮叫Burgundy,那城鎮盛產紅酒,當地人就將紅酒加入牛肉中燉煮,成就這有名的紅酒燉牛肉。傳統的法式紅酒燉牛肉材料有牛肉,紅酒,牛高湯,蔬菜,煙肉,珍珠洋蔥,蒜頭等等。當中加入了香草和蕃茄膏同煮,而令汁煮變得濃稠的關鍵是加入了麵粉與蔬菜同炒,炒過的麵粉可以去除生麵粉的怪味,煮出來的汁才香味濃郁。

2014年5月28日星期三

香橙白朱古力磅蛋糕 Orange white chocolate pound cake

 
記得小時候最喜歡同媽媽一起到超級市場,叫媽媽買莎莉蛋糕我食。返到家有時肚子餓了,就從雪櫃取出錫紙盤蛋糕,切上大大片,大大口地食~有時更貪心食上2片呢!我媽媽常常嚷着,怎麼雪櫃盒莎莉蛋糕咁快又食哂啦?嘻嘻!小時候真係好喜歡食這個蛋糕,大個了之後才知道這其實是磅蛋糕,傳統得歐洲小點。


2014年5月25日星期日

英式早午餐磨菇 Brunch Style Mushroom

星期一.....Monday Blue....
星期一總會感到特別憂鬱,心情亦比較低落。星期一要收拾假日的愉悅心情,重新面對工作接受壓力,真係覺得星期一相當難過呀!好在今日星期一返下午班,可以睡晏一點,有時間就整返個Monday Blue Brunch來鼓勵吓自已,這個星期要好好努力工作呀!
 

2014年5月23日星期五

法式瑪德蓮蛋糕 Petite Madeleine

Petite Madeleine(瑪德蓮蛋糕) 是貝殻形狀的小蛋糕,是以牛油為主要材炓,比海綿蛋糕重一些,不同於海綿蛋糕的,是會有時加入杏仁碎或檸檬皮。
 

2014年5月21日星期三

榛子朱古力意大利脆餅

 
今晚早早食完飯,想要開開焗爐,焗點小吃,因為家中的小食玻璃樽已經上演空城計了數天。不過興起想要焗甜食時郤發覺雪櫃冇哂牛油......曲奇焗不了,蛋糕更不可能。當心在想要不要現在到附近的超級市場買牛油的時候,突然想起有一個甜品小食是不用牛油做的,就是意大利脆餅。

2014年5月20日星期二

蘆筍意大利飯

我最喜歡食意大利飯,我喜歡意大利飯又軟又有咀嚼(al dente),但當然要用上arborio rice先可以做出呢個效果,其他的亞洲米都唔可以煮出意大利飯。因為arborio rice 可以慢慢地煮出澱粉質,令燉飯變得creamy。而且意大利飯可以用上任何當造食材,煮出不同口味,例如草菇,小龍蝦,南瓜等等。


2014年5月16日星期五

酥皮食譜3:(咸點)蘆筍風乾火腿酥條




早前做嘅2款酥皮小食都是甜點,今次就做個咸點吧!酥皮不一定是用來整甜品,用來整咸食都一樣好味,剛好雪櫃有一些昨晚食剩的蘆筍,就用來整蘆筍風乾火腿酥條啦~

酥皮食譜2:(甜點)菠蘿酥配雲呢拿雪糕


如果有睇過我上一個post就明白點解我近來會不停在整酥皮小食,今次整我又係甜點,菠蘿酥配雲呢拿雪榚。這個甜品看上去好靚,感覺一定會難整。但其實佢係非常非常容易整的,而且仲可以用上各種生果,隨意配搭。熱辣辣剛出爐的酥皮批,在上面放上冰凍的雪糕,上面的雪糕即刻熔化,再在上面加上少許果醬,一道又簡單又好味嘅"火焰雪山"就完成了~

2014年5月15日星期四

滷水牛肋條


我家附近的街市有一間滷水店,滷鴨,雞翼,牛脷,鴨舌等等,甚麼都有。每次經過都見到有好多排隊,在門口已經聞到好香好濃的滷水味。

2014年5月13日星期二

和風醬汁串燒夜

上次Le Creuset private sale終於買到想要好耐嘅square grill pan,買了返來個多月,只係煎過格格牛扒同埋用來煎蔬菜。早前睇鬼嫁的blog見到原來grill pan 仲可以用來整串燒添!所以即刻試整!


講到串燒就當然唔少得牛肉串燒啦~況且我家大夫係食肉獸,冇肉不歡,一同佢講起串燒就問我有冇牛肉㗎?哈哈!不過我比較喜歡海鮮,所以串了2款,先燒淡味一點的食物,即海鮮,後燒濃味一點的食物,即牛肉。

2014年5月10日星期六

酥皮食譜1:(甜點)迷你蝴蝶酥



唔知大家有冇試過買了一包6塊裝的雪藏酥皮返家只用了一點之後,就一直放在冰格,雪呀雪呀,到最後都唔記得咗佢嘅存在。到想起冰格內的酥皮時,因為雪得太耐或保鮮紙包得唔好,想拿出來用時都已經干哂,用不了啦……

2014年5月7日星期三

法式紙包黃腳 Fish Parcel

 紙包魚又叫Fish Parcel,意思即是魚包成包裹一樣烤製而成。
雖然書中常常見到鱒魚或鱈魚,其實紙包魚可以用任何魚製作,
配上手頭上有的任何香草,包著魚放入焗爐內烤熟。

紙包魚之所以會鮮嫩好味,因為它的製作原理是靠魚本身的水氣,
放入焗爐內蒸發出水蒸氣,蒸熟魚肉,
而因為水蒸氣被牛油紙密封著,没有漏出來,
所以魚的汁液都鎖在包裹內没有流失,
烤出來的魚肉都鮮味十足,多汁美味。

我的自家西班牙海鮮飯

上星期日在時代廣場睇了3位型廚煮西班牙飯,
2日後我就迫不及待要煮一次。
之前我煮Spanish seafood paella 都要用26cm buffet的,
但對2人份量來說,26cm 太大了,
要不就煮太多,食唔哂,
還是煮剛好2份量飯,飯太薄,好像pizza一樣……
試過用22cm round 煮剛好,
但西班牙海鮮飯就應該用扁平pan來煮才對嘛!

2014年5月4日星期日

西班牙文化展覽@時代廣場

今早飲茶過後到了附近的時代廣場逛街,
見到時代廣場換了新的展覽 Spanish architecture exhibition.
廣場四處有馬賽克的展品,
一樓更有像西班牙教堂在半空中。

2014年5月3日星期六

低温慢煮(Sous Vide )bbq 豬仔骨


早前去東歐渡度蜜月,
食過一間餐廳的bbq pork ribs非常好食,
最令我印象深刻的,就是燒出來的豬仔骨十分淋,
肋骨一切便骨肉分離,再加上香辣醬汁,
真係好好味,現在也回味無窮。
回到香港,我冇無意中認識了一門學問叫Sous Vide,
即低温慢煮。

什麼是低温慢煮?低温慢煮的食物有什麼好?
低温慢煮是一種通過利用較低溫度而長時間加熱的烹飪方法,
目的是要帶出原料 (尤其是肉類)的最佳效果。
基本方法是將食物放入一個塑膠袋並且真空密封,
然後將整個袋子放入熱水當中烹調。